Zgłoszenia dla wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy zostały otwarte. Tegoroczna edycja odbędzie się w Parku im. Książąt Pomorskich, w okolicach amfiteatru koszalińskiego. Wydarzenie zaplanowano na dni od 19 do 22 grudnia 2024 roku. Wystawcy, którzy chcą wziąć w nim udział, mają czas do końca listopada na przesłanie swoich zgłoszeń.
Wystawcy, którzy pragną uczestniczyć w tym zimowym wydarzeniu, powinni dostarczyć kartę zgłoszeniową do 30 listopada 2024 roku. Zgłoszenia można składać osobiście, przesyłając je pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną z odpowiednim dopiskiem. Wszelkie niezbędne informacje i formularze można znaleźć na stronie Centrum Kultury 105 w Koszalinie.
Dla chętnych dostępne są dane kontaktowe, pod którymi można uzyskać pomoc w procesie zgłoszeniowym. Centrum Kultury 105 mieści się przy ul. Zwycięstwa 105. Osoby zainteresowane mogą skontaktować się za pośrednictwem maila lub telefonicznie, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące regulaminu oraz karty zgłoszeniowej.
Źródło: Urząd Miasta Koszalin
Oceń: Rozpoczęły się zgłoszenia na Jarmark Bożonarodzeniowy w Koszalinie
Zobacz Także